Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
771
BLOG

Anna Streżyńska: Czy weszłabym do rządu PiS? To zależy

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 17

W ostatnim numerze Newsweeka, redaktor Michał Krzymowski sili się na wróżby dotyczące składu ewentualnego rządu zjednoczonej prawicy. Może coś w tych wróżbach jest, a być może służą tylko „spaleniu” ewentualnych kandydatur. Jednym z nazwisk, które pada w kontekście objęcia, któregoś z resortów gospodarczych, jest nazwisko Anny Streżyńskiej, byłej szefowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza. Zapytałem ją o jej stanowisko w tej sprawie.

Anna Strzezynska 1

Cezary Krysztopa: Czy byłaby pani zainteresowana ewentualnym objęciem, któregoś z resortów gospodarczych w hipotetycznym rządzie zjednoczonej prawicy?

Anna Streżyńska: Wszystko zależy od tego, czy podzielalibyśmy cele strategiczne takiego resortu i czy mój sposób pracy byłby do zaakceptowania. Lubię konkretne zadania, realizację uzgodnionej strategii, rozliczanie kolejnych etapów, nie lubię zadań typowo reprezentacyjnych. Wymagam bezwzględnie sprzyjającego otoczenia administracyjnego i politycznego ze strony ekipy politycznej, dla której pracuję, i nie toleruję prywaty, traktowania stanowiska jak trampoliny do prywatnych celów.

Była już Pani urzędnikiem rządu Kazimierza Marcinkiewicza, jednak w wywiadzie dla nas kilka miesięcy temu mówiła Pani, że czuła się tam trochę ciałem obcym. Czy teraz jako bardziej zaangażowana politycznie, czułaby się Pani bardziej na miejscu?

Nie jestem zaangażowana politycznie. Mozna powiedzieć ze jestem zaangażowana mniej niż kiedykolwiek, nie wspolpracuję juz z żadna partią i czasy gdy z entuzjazmem wierzyłam, że wystarczy chcieć a pociągnie się za sobą nawet polityków, minęły. Byłam wtedy bardzo młoda. Teraz jestem doświadczona. Przychodząc do pracy publicznej trzeba dokladnie ustalić to co się chce zrealizować i uzyskać precyzyjne ustalenia. Tylko wówczas ma to sens przede wszystkim dla kraju, dla którego człowiek porzuca normalne dostatnie życie i idzie w pewnym sensie na bój – z okolicznościami, z politykami, z innymi wizjami, z grupami interesów.

więcej na Blogpublika.com

koszulki z rysunkami znajdziecie na http://cezarykrysztopa.cupsell.pl/ a oryginał rysunku z korytem i ryjem na Allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=4520578886

 

 

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka