Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
663
BLOG

Agnieszka Gozdyra: "PiS jest Prezesa"

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 14

Cezary Krysztopa: Pani Redaktor zapewniła mnie przed wywiadem, że wie o tym, że Dmowski nie żyje, ja ze swojej strony  na początek, chciałbym panią solennie zapewnić, że używam antyperspirantu. Wie pani do czego piję?:)

Agnieszka Gozdyra: Do higieny osobistej.

No też, ale do jakiego wydarzenia? Podpowiem, że ma to związek z pryszczami, blogerami i Grzegorzem Wszołkiem.

Mam dobrą pamięć.

(...)

Czyli co? Nic nie robić? To już praktykuje Donald Tusk, dzięki temu zadłużone są już nasze praprawnuki.

Robić. Realizować program, dzięki któremu zostało się wybranym, tyle tylko, że programy są u nas pisane na wybory, a nie na rządzenie i każdy, kto zyskuje władzę. natychmiast popada w przerażenie, że mógłby tę władzę stracić. więc przy niej trwa, zamiast działać.

A jeszcze odnośnie debaty - to owszem, była prowadzona, dała PiSowi poprawę wizerunku w tym sensie, że partia zaczęła być postrzegana bardziej merytorycznie, na jakiś czas zerwała z tematem smoleńskim, po czym w ostatnim wywiadzie dla Rzepy wrócił znany nam prezes Kaczyński, nakrzyczał na biznesmenów, zapowiedział wprowadzenie karnych podatków oraz Invocatio Dei do konstytucji nie bacząc, że zapisana jest w niej wolność sumienia i wyznania i tyle zostało z owych zacnych debat.

Ale to naturalne, że jeśli partia postępuję właściwie to rosną jej słupki, dlatego słupki PO maleją. Może i Kaczyński wspomniał o podatkach, ale Tusk z Rostowskim podnoszą je NAPRAWDĘ. Co jest dalece bardziej szkodliwe

Wspomniał, owszem. Poza tym nie musi mnie Pan przekonywać. Jestem liberałką i zwolenniczką niskich podatków oraz wolności gospodarczej, której nie mamy.

Chwała Elvisowi, jesteśmy z Agnieszką Gozdyrą przeciwko zbójeckim praktykom Tuska i Rostowskiego!

To pańskie zdanie, ja jestem po prostu przeciwna podnoszeniu podatków. Przez kogokolwiek.

Tak się składa, że PiS podatki obniżył a PO bezustannie podnosi, więc doskonale ten podskórny przekaz rozumiem. A podobał się pani PiS Zyty Gilowskiej?

Nie ma PiSu Zyty Gilowskiej. Jest Zyta Gilowska. PiS jest prezesa.

więcej na blogpublika.com:)

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka