Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
2001
BLOG

Będę obserwował Przemysława Wiplera

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 111

Są tacy, którzy zakwalifikowali mnie jako nieuleczalnego pisowca co jest bzdurą podobnie jak kilka lat temu bzdurą było kwalifikowanie mnie jako zawziętego platformersa. Jest takie dobre powiedzenie, które kiedyś Marcin Kacprzak wywiesił jako blogerskie motto "popieraj sprawy a nie ludzi". W 2007 roku obiecano mi obniżenie podatków, reformę służby zdrowia, zmniejszenie biurokracji i system autostrad. Okłamano mnie i okłamuje się do dzisiaj. Nie wybaczę tego Tuskowi i jego kolegom.

W 2010 roku miała miejsce katastrofa, która mną wstrząsnęła a sposób w jaki podchodzą do niej obecnie rządzący sprawia, że wstrząsa mną wciąż na nowo. Uważam, że odpowiedzialni za traktowanie jej, jak to okreslił bodaj Cimoszewicz "jak włamania do garażu na Pradze" powinni stanąć przed Trybunałem Stanu. I zrobię wszystko żeby stanęli. Uważam, że to dla przywrócenia powagi państwa niezbędne. I w tej chwili najważniejsze, ponieważ dotyka samej istoty naszej państwowości.

Co nie znaczy, że jestem dożywotnio do Prawa i Sprawiedliwości przywiązany. Nie jestem, jestem gotów rozważyć również inne propozycje. W tym propozycję Przemysława Wiplera, który zresztą deklaruje poparcie dla prac Zespołu Parlamentarnego Antoniego Macierewicza. Środowisko związane z Fundacją Republikańską dało się już poznać jako autentycznie zainteresowane zmianą kształtu państwa w pożądanym przeze mnie kierunku. Z drugiej strony istnieje niebezpieczeństwo, że to co się dzieje jest tylko jedną z prób osłabienia opozycji. Tak więc, póki co, skupię się na uważnej obserwacji rozwoju sytuacji.

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka