Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
1731
BLOG

Dodatkowe nakrycie dla ateisty

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 93

   Nie mam zbyt wielu okazji do refleksji. Ba, czasem mam wrażenie, ze sama umiejętność refleksji ulega we mnie postępującej atrofii. To oczywiscie źle, trudno jednak w nawale bodźców odnaleźć dystans i poszukać ich sensu. Z drugiej strony kiedyś potrafiłem leżeć godzianmi i słuchając muzki tego sensu szukać. Dziś pewnie zaraz miałbym poczucie, że choć dokładnie wie wiem co, to z całą pewnością coś niezwykle istotnego jest właśnie do zrobienia. Doskonałą okazją do pacyfikacji tego rodzaju "poczuć" jest Wigilia Świąt Bożego Narodzenia i same Święta.

   W tym roku do zadumy zmusiło mnie pytanie "dla kogo zostawiam dodatkowe wigilijne nakrycie?" I doszedłem do wniosku, że w tym roku to nakrycie jest nakryciem dla Ateisty. Tak, tak, przyjacielu Ateisto, dla Ciebie. W końcu jesteś zagubionym wędrowcem, który szuka swojej ścieżki,a może czujesz się samotny. Ale czy ja inaczej? Trudno to mierzyć, ale samotny czuję się pewnie trochę mniej. Za to z całą pewnoscią nie jestem nikim kto posiadł wszystkie rozumy. A co jeśli się mylę? Mam tylko rozum, serce i sumienie. Wszystkie ułomne, jak to atrybuty człowieka. Dlatego, przyjacielu, chociaż się z Tobą nie zgadzam, a czasem nawet muszę wejść w konflikt, to szanuję Twoją wędrówkę ponieważ sam wędruję a być może i błądzę.

   Dlatego przy moim stole zawsze masz miejsce. Usiadźmy przy nim pełni do siebie szacunku.

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka