Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
1706
BLOG

Jestem niski i czuję się dyskryminowany!

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 47

   Jestem facetem błyskotliwym, przystojnym, utalentowanym, inteligentnym, ujmującym i sympatycznym. Nie jestem natomiast facetem wysokim:). Wiąże się to, zapewniam Was, z wieloma niedogodnościami. Np. nie wiem jak teraz ale swego czasu podobno niemógłbym isć do policji. Bo policjant musi mieć co najmniej 165cm wzrostu. A ja mam 164. I koszykarzem raczej niemógłbym być. Choćbym nie wiem jak chciał. Nie wspomnę o tym, że kobiety wolą wysokich, nie to żebym narzekał, zawsze sobie jakoś radziłem ale generalnie jest tak, że wolą wysokich. Czy to nie jest dyskryminacja? Powinny woleć wszytskich po równo. A wolą wysokich. Wynika to z setek lat indoktrynacji i fałszywego przekonania o tym jakoby wysocy mężczyźni byli w czymś lepsi od niskich. Taka dyskryminacja ma swoje odbicie nawet w języku. No, proszę, która z Pań kiedy mówi o przystojniaku, ciachu, misiu ma na myśli niskiego faceta?:) Oczywiście w historii były jakieś wyjątki, Napoleon, Tom Cruise ale to tylko wyjątki potwierdzające regułę. Ostatnio nawet na fb znajoma wyraziła współczucie w związku z moim dość podłym wzrostem:). I sami powiedzcie, czy to jest w porządku? Czy tysiąclecia dyskryminacja niskich nie powinny w naszych postepowych czasach zostać mi jakoś zrekompensowane?

   Komisja Europejska podobno wraca do pomysłu parytetów we władzach firm. Kobiety jako grupę dyskryminowaną w podobny sposób jak niscy doskonale rozumiem a postępowych działaczy, którzy stawiają sobie za cel zmianę niesprawiedliwego stanu rzeczy absolutnie popieram. Kiedy jeśli nie teraz naprawimy krzywdy wszystkich dyskryminowanych? Kobiety koniecznie muszą mieć co najmniej 40 proc. we władzach każdej firmy. Brzydcy też. Geje ze 30 procent, rudzi 20 procent, niscy 30, garbaci 10, albinosom jeszcze dałbym z 5. Razem 175 procent, może trochę więcej, bo pewnie nie wymieniłem wszystkich. Fajosko nie?:)

 

p.s. aTU można kupować kubki z rysunkami:)

 

1

  

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka