Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
2205
BLOG

Przerażone dzieci (nowy rysunek)

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Rozmaitości Obserwuj notkę 55

   Mój synek własnie oznajmił, że Pan źle pojechał samochodem ponieważ wymusił pierwszeństwo wyjeżdżając z drogi podporządkowanej. Nawet ja tego nie wiem, zresztą wogóle o motoryzaji i ruchu drogowym mam pojęcie dość mgliste. Huncwot zaskakuje mnie na każdym kroku karmiąc, ba, przekarmiając moją ojcowską dumę.

    Moi Przyjaciele mają córeczkę Lenkę, jest ona równolatką mojego syna. Jakieś pięć lat temu kiedy zadzwoniłem do Przyjaciela po to żeby mu się pochwalić że "jestem w ciąży", zanim zdażyłem skończyć zdanie on powiedział: "stary, będę miał dziecko". Do dziś nazywamy "To" Złotym Strzałem. 

    Trzy lata temu u Lenki zdiagnozowano autyzm. O przyczynach i objawach tej ciężkiej, nieuleczalnej, nie poznanej do końca przez medycynę choroby, za dużo było by mówić, najprościej powiedzieć, że dziecko z autyzmem żyje stale w przerażeniu tak strasznym, że zdrowemu człowiekowi trudno jest to sobie nawet wyobrazić. Każdy kto chce pomóc bliskim osób dotkniętym autyzmem w heroicznej walce z chorobą proszę o przekazanie dowolnej darowizny lub odpisanie 1 procenta swojego podatku na rzecz
Krajowego Towarzystwa Autyzmu Oddział w Białymstoku
15-338 Białystok ul. Pułaskiego 96
Nr konta 51150013441213400084810000
NIP 542-23-82-512

    W rocznym zeznaniu podatkowych należy oprócz wysokości darowizny podać  pełna nazwę jej adresata tj.
Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Białymstoku oraz nr KRS tj. 0000039753

   To niewiele lub bardzo dużo, wszystko zależy od tego jaką do tego przyłożyć miarę...

p.s. bardzo bym prosił Administrację o jakąś obecność notki na SG, nie dla mnie przecież...

1

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości