Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
130
BLOG

Pisorożce nie mają racji ale jakieś rozumki mają

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 94

   Jako młody chłopak byłem często obiektem pewnego równie niecnego co skutecznego damskiego procederu, który na własny użytek roboczo nazywam "już ty wiesz o co chodzi" (która to fraza nie musi zresztą paść, wystarczy milczenie). Proceder ten choć niesympatyczny to jednak prowadził w efekcie do tego, że szybko znajdowałem przyczynę niezadowolenia kobiety i jeszcze ją w sobie wyolbrzymiałem błagając w efekcie o wybaczenie. Kobieta była zadowolona. Odnoszę zresztą wrażenie, że jak by się nie puszyli i nie zaprzeczali większość mężczyzn tego procederu doświadczyła.

   Z zachowaniem wszelkich proporcji i zapewne inną motywacją podobnej metody mam wrażenie użyła P. Kluzik Rostkowska w kampanii wyborczej w odniesieniu do smoleńskiej katastrofy. W efekcie katastrofa (i tu właśnie pisorożce racji nie mają) BYŁA obecna w kampanii wyborczej dodając niejako (i tu naprawdę nie przesadzam) męczeńskiej aureoli męża stanu który dopiero co stracił rodzinę i przyjaciół ale tej tragedii potrafi do polityki nie mieszać. I była obecna w znacznie poważniejszym kształcie niż jest obecna teraz. Na istnienie katastrofy smoleńskiej w kampanii najlepszym dowodem jest zresztą biegunka i przeczulenie na każdą wzmiankę o niej peowskich szamanów kampanijnych.

   Wczoraj napisałem o słabowitym rozumku pisorożców biegajacych bez łądu i składu i prawdopodobnie negatywnym wpływie ich szarży na poparcie dla PiS. Otóż niewyklucozne, ze się myliłem. Wystarczy założyć, że celem pisorożców nie jest wzrost poparcia dla PiS tylko odzyskanie pozycji w partii kosztem choćby i samej partii i już działania pisorożców nabierają sensu. Być może więc jakieś tam rozumki mają.

p.s. Szanowna Administracjo, jak masz mnie po piwnicach upychać to sobie wogóle daruj, wystarczą mi stali komentatorzy:)

1

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka