Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
84
BLOG

Sadurski - nie wytrzymam.

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Kultura Obserwuj notkę 12

   Podobno umieszczenie w notce czy jej tytule nazwiska profesora Saurskiego gwarantuje wysoka pozycję nastronie głównej:) tym razem nie chodzi mi jednak o profesora a o rysownika Sadurskiego.

   Mam taka zasadę. Nie wypowiadam się nt. kolegów rysowników satyrycznych. W oczywisty sposób nie jestem w tej sprawie obiektywny i nie powinienem tego robić. Tym razem jednak muszę, po prostu muszę zrobić wyjątek.

  Jakość satyry Szczepana Sadurskiego, który oprócz tego, ze sam rysuje zajmuje się również animacja częsci środowiska, zamieszczanej na Onecie jest legendarna. Ale nic mi do tego, widać taka znajduje odbiorców. Czasem jednak w pościgu za "jakością" rysunku P. Szczepan posuwa się za daleko.

  Tak jest w przypadku ostatniego rysunku nt. Weroniki Marczuk Pazury.Ja również zrobiłem rysunek na ten temat ale... (#&#&^$%&*)...zresztą oceńcie sami zanim za dużo napiszę...

http://wiadomosci.onet.pl/komentarz.html

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura